Қазақша
Дүйсенбі, 6 Желтоқсан 2021 ж. 18:3859
 
Вернуться к ценовым предложениям
Чтобы увидеть условия закупок необходимо зарегистрироваться либо пройти авторизацию

2018-05-03 09:00:00

Картридждер сатып алу

Хабарландыру орналастыру арқылы бағалық ұсынысты сұрату әдісімен сатып алуды өткізу туралы хабарландыру

1. Тапсырыс беруші (ұйымдастырушы): "Бағалы қағаздар орталық депозитарийі" АҚ (бұдан әрі – Орталық депозитарий), 050051, Алматы қ., Самал-1 ы/а, 28-үй, хабарландыру орналастыру арқылы бағалық ұсынысты сұрату әдісімен картридждерді сатып алуды өткізетіні туралы хабарлайды және көзделген сатып алуға қатысуға шақырады.

1. №1 лот. Тонерлік, қара картридж, HP LaserJet P3015 негізгі (орнатылған) принтерді толық жинақтауға арналған.

1) Тауар саны: 18 (он сегіз) дана.

2) ҚҚС есептеместен сатып алу үшін бекітілген өлшем бірлігінің бағасы: 45 252 теңге 23 тиын.

3) ҚҚС есептеместен сатып алу үшін бөлінген жалпы сомасы: 814 540 теңге 14 тиын.

4) Сатып алатын тауарлардың қысқаша сипаттамасы: Тонерлік, қара картридж, HP LaserJet P3014 негізгі (орнатылған) принтерді толық жинақтауға арналған.

2. №2 лот. Тонерлік, қара картридж, HP LaserJet EnterPrise M603 негізгі (орнатылған) принтерін толық жинақтауға арналған.

1) Тауар саны: 20 (жиырма) дана.

2) ҚҚС есептеместен сатып алу үшін бекітілген өлшем бірлігінің бағасы: 59 616 теңге 07 тиын;

3) ҚҚС есептеместен сатып алу үшін бөлінген жалпы сома: 1 192 321 теңге 40 тиын;

Сатып алынатын тауарларды қысқаша сипаттау: Тонерлік, қара картридж, HP LaserJet EnterPrise M603 негізгі (орнатылған) принтерін толық жинақтауға арналған.

6. Сатып алынатын тауарлардың техникалық сипаттамасы: сатып алынатын тауардың ерекшелігі сатып алынатын тауардың техникалық ерекшелігінде жеке көрсетілген. Әлеуетті жеткізушінің техникалық ерекшелікті ұсынуы міндетті.

7. Тауарды жеткізу орны: 050051, Алматы қ., Самал-1 ы/а, 28.

8. Тауарды жеткізудің талап етілген мерзімі: Шарт жобасында көрсетілген.

9. Әлеуетті жеткізушілердің бағалық ұсынысты берудің басталу және аяқталу мерзімі: 2018 ж. "3" мамыр 9:00 сағ. бастап 2018 ж. "11" мамыр 18:00 сағ. дейін.

10. Бағалық ұсыныстарды ашу күні мен уақыты: 2018 ж. "14" мамыр сағат 10:00.

11. Төлем шарты: төлем шарты сатып алулар туралы шарт жобасында көрсетілген.

12. Маңызды шарттар, оның ішінде техникалық шарттар көрсетілген шарт жобасы: маңызды шарттар көрсетілген шарт жобасы жеке құжат ретінде қоса берілген.

13. Әлеуетті жеткізушілердің бағалық ұсынысты беру орны: 050051, Алматы қ., Самал-1 ы/а., 28, Әкімшілік-шаруашылық бөлімі, тел.: 262–08–46, ішкі 351.

Қосымша ақпарат:

1. Әрбір әлеуетті жеткізуші қоса берілген нысан бойынша әлеуетті жеткізушінің қолымен және мөрімен (ол болғанда) бекітілген тек бір ғана бағалық ұсыныс береді, онда мынадай мәліметтер мен құжаттар болуы тиіс:

1) әлеуетті жеткізушінің атауы, нақты мекенжайы;

2) жеткізілетін тауарлардың атауы мен көлемі;

3) тауарларды жеткізу орны мен мерзімі;

4) бір бірліктің бағасы және тауарлардың оған қызметтер көрсетуге байланысты шығындар кірген жалпы бағасы;

5) әлеуетті жеткізушілер қол қойған техникалық ерекшелік.

Әлеуетті жеткізуші ұсынған бағалық ұсынысқа өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізуге жол берілмейді.

Әлеуетті жеткізуші ұсынған бағалық ұсыныстар оның шарт жобасында (ол болған кезде), сондай-ақ техникалық ерекшелікте қарастырылған талаптарды сақтай отырып, тауарды жеткізуді, жұмысты орындауды, қызметті көрсетуді жүзеге асыруға келісім білдіру түрі болып табылады.

2. Бағалық ұсынысты әлеуетті жеткізушілер беттік жағында көрсетілген конверттерді ашу рәсімі басталған уақытқа дейін желімделген конвертпен береді:

1) әлеуетті жеткізушінің толық атауы және пошталық (заңды) мекенжайы;

2) тапсырыс берушінің (сатып алуды ұйымдастырушының) сатып алулар туралы хабарламада көзделген мәліметтерге сай келетін толық атауы және пошталық мекенжайы;

3) әлеуетті жеткізушінің бағалық ұсынысы берілетін сатып алуға қатысу үшін тауардаржы сатып алудың атауы.

3. Бағалық ұсыныс бар конвертті беретін әлеуетті жеткізушінің өкілі өзінің өкілеттігін құжаттамалық (бұйрық, шешім, хаттама, сенімхат) куәландыруы тиіс.

4. Өткізілген сатып алулар қорытындысы Орталық депозитарийдің интернет-ресурсында орналастырылады.

5. Шартқа қол қойған кезде Жеткізуші мынадай құжаттар көшірмелерін беруге міндеттенеді:

Заңды тұлға үшін:

· заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәлік;

· қосылған құн салығы бойынша тіркеу есебіне қою туралы куәлік (егер әлеуетті жеткізуші сатып алынатын тауарлар бойынша қосылған құн салығын төлеуші болса);

· банктен жеткізушінің банктік шотының толық деректемелері көрсетілген анықтама;

· тұлғаның сатып алулар туралы шартқа қол қою өкілеттігін білдіретін құжат (бұйрық, шешім, хаттама, сенімхат);

· қызметтерді жүзеге асыруға лицензия (егер сатып алынатын тауарлар лицензиялауға жатқанда көрсетіледі).

Жеке кәсіпкер үшін:

· жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәлік;

· банктен жеткізушінің банктік шотының толық деректемелері көрсетілген анықтама;

· жеке куәлігі;

· қосылған құн салығы бойынша тіркеу есебіне қою туралы куәлік (егер әлеуетті жеткізуші сатып алынатын қызметтер, жұмыстар, қызметтер бойынша қосылған құн салығын төлеуші болса);

· қызметтерді жүзеге асыруға лицензия (егер сатып алынатын тауарлар лицензиялауға жатқанда көрсетіледі).

6. Жеңімпаз деп танылған әлеуетті жеткізушінің тапсырыс берушіге (сатып алуды ұйымдастырушыға) сатып алулар туралы қол қойылған шартты берудің талап етілетін мерзімі – тапсырыс беруші қол қойған шарт жобасын алған күннен бастап жеті жұмыс күні.

02.05.201815:49

Картридждер сатып алу туралы хабарландыруКартридждер сатып алу туралы хабарландыру (41 KB)

Сайт бойынша іздеу

Жаңалықтарға жазылу